Pot na stolp

POT NA STOLP

Trije kralji – Osankarica 1h, Osankarica – Koča na Pesku 3h, Koča na Pesku – Rogla 1h, Rogla – Jurgovo 1h, Jurgovo – Osankarica 1h 30 min, Osankarica – Trije kralji 1h

8:30 ur

Lahka

označena pot

OPIS POTI

Pred Hotelom se usmeri mimo cerkve Sv. Treh kraljev v smeri Osankarice. Od Cerkve se markirana pot vzpenja po smučišču do vznožja Velikega vrha – vrha smučišča, kjer prečkamo smučarski progi ter od tam pot nadaljuje po markirani poti skozi gozd. Po nekaj minutah hoje nas pričaka Urškin križ kjer boste spoznali usodo Urške. Po markirani poti sledite markacijam v smeri Črnega jezera. Po prehojenem kilometru poti vas čaka križišče kjer se usmerite levo v smeri Črnega jezera, naravnost pa pot pelje proti slapu Šumik. Le streljaj pred Črnim jezerom boste po prekrasnih brveh prečkali močvirje. Po nekaj minutah se vam odpre prekrasen pogled na Črno jezero. Pot nadaljujete preko mostu po markirani poti za Osankarico. Tam vas čaka planinska koča z muzejem NOB. Od koče na Osankarici pot nadaljujemo v smeri poslednjega bojišča Pohorskega bataljona do katerega prispemo po približno 25 minutah hoje. Pri osrednjem spomeniku padlim borcem se usmerimo desno v smeri Treh žebljev. Po nekaj metrih nas table usmerijo levo po gozdni vlaki v smeri Peska, Rogle in Klopnega vrha. Pot nas po cca 30 minutah hoje pripelje do naslednjega križišča kjer pot nadaljujemo naravnost v smeri Koče na Pesku – desno Bajgot in Slap Šumik. Po 15 minutah se znajdemo pred naslednjim križiščem kjer se usmerimo levo v smeri Koče na Pesku – desno Tiho jezero. Nato vas pot vodi po gozdni poti vse do mesta od koder se nam z desne priključi transverzala ki pripelje od Koče na Klopnem vrhu. Pot nas po 20 minutah pripelje do makadamske ceste, ki pelje do koče na Pesku, mi pa pot nadaljujemo ob cesti po markirani pešpoti. Z desne se nam priključi še pešpot iz Lovrenca na Pohorju. Naslednja postojanka je koča na Pesku. Od tam se po markirani poti usmerimo levo v hrib v smeri Rogle kjer vas na desni pričaka razgledni stolp s katerega je prekrasen razgled na celotno Pohorje ter Kamniško Savinjske alpe. Pot nadaljujemo v smeri Rogle. Nazaj se lahko odpravimo po enaki poti, lahko pa sledimo markacijam v smeri Jurgovega – smučišča ob katerem se spustimo do vznožja le tega, od tam pa po makadamski cesti desno v smeri Lukanje. Od tam nas čaka dolg in strm vzpon vse do Osankarice. Na Osankarici zavijemo desno v smeri Treh kraljev po makadamski cesti.

Preden se odpravite na pot ne pozabite naložiti naše mobilne aplikacije, kjer so med drugim zbrane tudi vse pohodniške poti.

OSTALE TEŽKE POTI

Med težke poti sodijo tiste, katerih zahtevnost je ocenjena med 4 in 5 / 5.

ŠUMIKOVA POT

Do Hotela Jakec na Treh kraljih vodi tudi pot iz Ruš. Pot v prvem delu pelje ob potoku Lobnica mimo slapov malega in velikega Šumika ki je najvišji slap na granitnih tleh v Sloveniji.. Za nameček se sprehodimo še skozi Pragozdni rezervat Šumik, um pa umirimo skozi krasote Pohorskih gozdov mimo Klančarjevega spomenika ter Urškinega križa.

TINČEVA POT

Pot, ki vas iz Treh kraljev popelje mimo Urškinega križa, Šumika Žigartovega vrha na Areh, od tam pa se vrnete mimo Tinčeve bajte, partizanske bolnice Jesen in naselja Majsterhaus nazaj o hotela Jakec.

POT TRIJE ŽEBLJI

Ena izmed daljših poti nas Popelje mimo Osankarice Treh žebljev vse do Klopnega vrha od koder se razprostira prekrasen razgled na Dravsko dolino. Od tam pot nadaljujemo do Šumika kjer si če nam to dopuščajo moči ogledamo še prekrasen slap Šumik ki je od poti oddaljen cca 20 minut hoda. Pot nas pripelje nazal na Tri kralje mimo Klančarjevega spomenika in Urškinega križa.

URHOVA POT

Na tej poti boste spoznali zgodovinske znamenitosti Pohorja kot so Jublarjev križ, Jakčev mlin, Ančnikovo gradišče, Cerkev sv. Urha. Spoznali boste pohorske vasice Malo in Veliko Tinje, Turiško in Jurišno vas, Planino pod Šumikom.

JELKINA POT

Bistriški vintgar je ena glavnih turističnih znamenitosti v občini. Potok Bistrica nas očara s svojo lepoto in znamenitostmi ob njem. Rimski kamnolom, slap Šum, Štampoharjev mlin, ostanki Maroltove jelke in še bi lahko naštevali.

ZAJČEVA POT

Oplotnica je ena izmed najmlajših občin v Sloveniji vendar polna lepot in znamenitosti. Iz Oplotnice nas pot vodi mimo cerkve sv. Mohorja in Fortunata do Keblja z znamenitimi ostanki Zajčevega gradu. Za nameček pa nas pelje še mimo Črnega jezera, Urškinega križa vse do hotela Jakec na Treh kraljih.

GROMBERŠKA POT

Pot na kateri se razprostirajo prečudoviti pogledi na Dravsko dolino nas popelje iz Zgornje Polskave čez večkrat okronano najlepšo Slovensko vas Kočno pri Polskavi, nad katero se nahajajo ostanki Gromberškega gradu. Vzpenjamo se skozi Šmartno na Pohorju, in mimo številnih ribnikov in potočkov vse do Treh kraljev.

POT NA STOLP

Pot na stolp je po dolžini ena najdaljših poti. Pot nas mimo Črnega jezera, Osankarice popelje v osrčje Pohorskih gozdov kjer začutimo mir in spokojnost Pohorja. Po nekaj urah miru in tišine prispemo do koče na Pesku od koder se usmerimo do stolpa na Rogli. Nazaj do Treh kraljev nas pot vodi mimo koče na Jurgovem po smučišču navzdol ter ob makadamski cesti do Osankarice in Treh kraljev.