Pogoji poslovanja in vračila
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Identifikacija:
- Ime podjetja: HOTEL JAKEC TRIJE KRALJI, HOTELSKE, REKREACIJSKE IN DRUGE DEJAVNOSTI d.o.o.
- Sedež družbe: Planina pod Šumikom 5, 2316 Zg. Ložnica
- ID za DDV: SI65127196
- Vpis v sodni register pri Okrožnem sodišču Maribor, matična številka: 8190011000.
Hotel Jakec d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) kupcu spletne prodaje (v nadaljevanju kupcu) nudi vpogled v ponudbo in cene artiklov, ki so na voljo v spletni trgovini.
Kupec prejme potrditev naročila na navedeni elektronski naslov. Po obdelavi naročila kupec prav tako prejme potrdilo po elektronski pošti.
Spletna prodaja je omogočena 24 ur na dan. Naročila prodajalec obdeluje v skladu z delovnim časom recepcije.
Za vsak spletni nakup mora kupec soglašati s splošnimi pogoji poslovanja.
Za vse pritožbe, preklice naročil, reklamacije in dodatne informacije o nraočanju ter spletnem nakupu je kupcu na voljo telefonska številka 02/803 45 06 in elektronski naslov hotel@jakec.si.
I. Nakup
Ob oddaji naročila kupec obvezno vpiše ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko in pa naslov za dostavo. Pravne osebe vpišejo tudi naziv podjetja in davčno številko.
Kupec izbere artikle izponudbe in jih doda v nakupovalno košarico. Smučarske vozovnice je možno kupiti le za tekočo sezono. Razvajanja in darilni boni imajo neomejeno veljavnost.
Potrdilo o nakupu, ki ga kupec prejme na elektronski naslov, ne velja namesto artikla.
Vse cene so v € in že vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cenika.
POSTOPEK NAKUPA
- Izbira izdelka. V spletni trgovini www.jakec.si kupec izbere izdelek in klikne na povezavo “dodaj v košarico”. Ob uspešni oddaji izdelka v košarico se zraven gumba pojavi kljukica, pod gumbom pa se ponudi možnost “prikaži košarico”. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem tako, da v košarico dodaja ostale izdelke. Če želi zaključiti nakup, klikne na “prikaži košarico” ali pa na ikono nakupovalne košarice v zgornjem meniju.
- Pregled nakupovalne košarice. Na spletni trgovini www.jakec.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) kupcu prikažejo vsi izdelki, ki so med nakupovanjem bili dodani v košarico. Zraven so prikazani tudi opisi (npr. velikost, barva, vrsta smučarske vozovnice ipd.) ter cena posameznega izdelka, na koncu pa je podana tudi skupna cena vseh izdelkov v košarici.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora v pregledu nakupovalne košarice klikniti na ikono križca. Ob kliku na križec sistem kupca obvesti, da je izdelek bil odstranjen iz nakupovalne košarice in mu ponudi možnost izbiro razveljaviti. Če želi kupec po tem nadaljevati z nakupovanjem, se lahko vrne v spletno trgovino s klikom na zavihek “trgovina” v zgornjem meniju ali s klikom na gumb ‘nadaljuj z nakupovanjem’.
- Zaključek nakupa. Če želi kupec zaključiti z nakupovanjem, v pregledu nakupovalne košarice klikne na gumb “Nadaljuj na blagajno”, ki ga pripelje do naslednjega koraka spletnega nakupa (zaključek nakupa). Na tej točki kupec vnese zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka, za pravne osebe pa tudi naziv podjetja in davčno številko podjetja).
Na desni strani se nahaja povzetek naročila, ki ga lahko kupec še enkrat pregleda in se v primeru, da želi karkoli spremeniti, lahko vrne na prejšnji korak in doda ali odstrani izdelke iz nakupovalne košarice. - Način plačila. V koraku “Zaključek nakupa” kupec izbere željeni način plačila. Izbira lahko med dvema načinoma plačila: neposredna bančna transakcija (nakazilo na TRR) ali pa plačilo s kartico, ki poteka preko sistema Stripe.
- Način dostave. V koraku “Zaključek nakupa” kupec izbere način dostave oz. prevzema naročenega blaga. Izbira lahko med dostavo s Pošto Slovenije ali pa osebnim prevzemom v hotelu Jakec.
Pred samim zaključkom nakupa je kupec seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja. Za nadaljevanje postopka se mora z omenjenimi pogoji strinjati, kar označi s klikom na označitveno polje. - Oddaja naročila. S klikom na gumb “Kupite sedaj” kupec odda naročilo. Sistem kupca opozori, da je naročilo bilo sprejeto in mu posreduje podatke za plačilo (v primeru plačila z neposredno bančno transakcijo) ali pa ga usmeri na stran za plačilo s kartico. Po uspešni oddaji naročila prejme kupec obvestilo o prejemu naročila na svoj elektronski naslov.
- Obdelava naročila. Naročilo gre v obdelavo po prejetem plačilu. Izdelki se pošljejo najkasneje v dveh delovnih dneh po avtorizaciji plačila. Ko je naročilo obdelano, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti. Kupec skupaj z naročenimi izdelki prejme tudi račun za spletni nakup.
Podjetje Hotel Jakec d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi ugotavljanja ročnosti dobave pokliče kupca na kontaktno številko, ki jo je kupec navedel ob zaključku naročila ali pa ga kontaktira na njegov elektronski naslov.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da je ob zaključku nakupa potrebno vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja.Pregled in poprava napak pred oddajo naročila
- Kupec lahko do košarice dostopa tako, da v glavnem meniju klikne na ikono košarice. Kupec lahko tukaj poveča/zmanjša količino določenega izdelka ali pa izdelek v celoti odstrani iz košarice.
- Ob oddaji naročila sistem avtomatsko zazna, če katerega izdelka ni na zalogi ali pa če niso vnešeni vsi podatki plačnika in vrsta dostave, kar se ob zaključku naročila tudi izpiše v obliki opozorila.
II. Plačilo, dostava, prevzem
Nakupe v spletni trgovini je možno plačati s plačilnimi karticami visa ali mastercard (preko plačilnega sistema Stripe) ali pa po predračunu. Ob plačilu s kartico mora kupec vnesti 16-mestno številko kartice, njeno veljavnost in CVC kodo (3-mestna kontrolna številka, ki se nahaja na hrbtni strani kartice).
Kupec izbere način dostave ali prevzema. Kupec ima na izbiro dostavo ali osebni prevzem na recepciji. Naročila, ki nimajo izrecno navedeno “osebni prevzem”, se pošljejo po pošti.
Za naročila nad 50€ velja brezplačna poštnina. Naročila pod 50€ se pošljejo z odkupnino v znesku stroška poštnine.
Vsi spletni nakupi bodo obdelani in odposlani najkasneje v 2 delovnih dneh po nakupu oz. po avtorizaciji plačila. Rok za dostavo Pošte Slovenije znaša 3 delovne dni.
Če kupec priporočene pošiljke ne prevzame in se ta vrne naslov prodajalca, jo lahko kupec osebno prevzame v recepciji hotela. Prodajalec artiklov ne pošilja ponovno.
Če kupec priporočene pošiljke ne prevzame in se ta vrne na naslov prodajalca, jo lahko kupec prevzame v roku 15 dni od dneva dobave. Kasneje se smatra, da kupec odstopa od nakupa.
Kupci s krajem prebivališča ali sedežem v državah članicah EU v spletni trgovini www.jakec.si nakupujejo pod enakimi pogoji kot kupci s prebivališčem v Republiki Sloveniji. Do razlike lahko pride le v ceni poštnine.
Kupec skupaj z naročenimi izdelki prejme tudi račun za spletni nakup. Račun velja kot besedilo kupoprodajne pogodbe in je osnova za reklamacije in vračila. Po dogovoru se lahko kupcu račun pošlje tudi v pdf formatu na njegov elektronski naslov. Prodajalec hrani vse izdane račune in podatke spletnih naročil v skladu z zakonskimi določili.
III. Odgovornost, preklic, zamenjava
Prodajalec ne nosi odgovornosti, če kupec artiklov ne prejme pred načrtovanim obiskom.
Kupec sam nosi polno odgovornost, da bo prevzel priporočeno pošiljko oz. da bo naročene artikle osebno prevzel na prodajnem mestu.
Prodajalec ne odgovarja, če kupec artikel izgubi. Izdajanje duplikatov ni možno.
Potrošnik (kar je vsak kupec, ki je fizična oseba) ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema kupljenih artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema vozovnic.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: hotel@jakec.si
Obrazec za odstop od pogodbe je uporabnikom na voljo na tej povezavi.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Hotel Jakec d.o.o., Planina pod Šumikom 5, 2316 Zg. Ložnica.
Vrnitev prejetih artiklov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikle vrniti prodajalcu nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikle je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
IV. Varnost in zasebnost osebnih podatkov
Prodajalec omogoča varnost nakupa. Na naših straneh zagotavljamo ustrezno zaščito pred nezaželenimi zlorabami. Spletna prodaja poteka v varnem načinu protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer). Podatki so kodirani s 128-bitnim ključem, ki preprečuje, da bi kdo prestregel kupčeve podatke.
Vsi osebni podatki o kupcu se shranjujejo v bazi podatkov prodajalca, razen podatkov o plačilnih karticah. Podatki o karticah se obdelujejo na spletni strani banke in jih je treba pri ponovnem nakupu znova navesti. Za varovanje in obdelavo podatkov plačilnih kartic skrbi banka, ki omogoča popolnoma varne transakcije. Tako je onemogočena vsaka zloraba.
Kupec se mora zavedati, da je dolžan prodajalcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan prodajalca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Kupec s sprejetjem teh splošnih pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Prodajalec je zavezan, da pri obdelavi in zavarovanju kupčevih osebnih podatkov upošteva določila Zakonoma o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (splošna uredba o varstvu podatkov). Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete tukaj.
V. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ti pogoji poslovanja so sestavljeni in objavljeni na podlagi določbe 54. člena zakona o žičniških napravah za prevoz oseb (Ur.l.RS 126/03).
SESTAVNI DEL TEH POGOJEV POSLOVANJA SO TUDI DOLOČBE ZAKONA O VARNOSTI NA SMUČIŠČIH (UR.L. RS 110/02).
Več informacij in pogoje poslovanja smučišča RTC Jakec Trije kralji si lahko preberete tukaj.