Urškina pot

URŠKINA POT

Trije kralji – Veliki vrh, 30min, Veliki vrh - Urškin križ 15 min, Urškin križ – Črno jezero 30 min, Črno jezero – Osankarica 15 min, Osankarica - Trije kralji 1h

3 ure

Lahka

označena pot

OPIS POTI

V Hotelu Jakec vzemite brošuro Urške ter kartonček za zbiranje žigov na Urškini poti, nato na vsaki izmed postojank poskenirajte QR kodo in Urška vas bo vodila. Ob vrnitvi v Hotel Jakec, prejmete kot nagrado za prehojeno pot brezplačno Urškino rezino. Vsaka postojanka vam bo ponudila delček svoje zgodbe. Od Cerkve se markirana pot vzpenja po smučišču do Velikega vrha – vrha smučišča. Tam vas pričaka Urška, ki Vam bo s pomočjo vetrnice smeri pokazala okoliške kraje. Nato sledite markacijam. Naslednja postojanka je Urškin križ. S pomočjo mobilne aplikacije boste spoznali usodo Urške. Po markirani poti sledite markacijam v smeri Črnega jezera. Po prehojenem kilometru poti vas čaka križišče kjer se usmerite levo v smeri Črnega jezera, naravnost pa pot pelje proti slapu Šumik. Le streljaj pred Črnim jezerom boste po prekrasnih brveh prečkali močvirje. Pri Črnem jezeru se predstavijo gozdarji s spravljanjem lesa v dolino z Urškinim možem na čelu. Pot nadaljujete preko mostu po markirani poti za Osankarico. Na poti se lahko sprehodite tudi skozi Gozdno učno pot. Na Osankarici vas čaka planinska koča z muzejem NOB, s pomočjo mobilne aplikacije pa boste spoznali usodo pohorskega bataljona. Od Osankarice se po makadamski cesti odpravite nazaj do hotela Jakec, kjer vas za nagrado čaka brezplačna Urškina rezina.

Preden se odpravite na pot ne pozabite naložiti naše mobilne aplikacije, kjer so med drugim zbrane tudi vse pohodniške poti.

OSTALE LAHKE POTI

Med lahke poti sodijo tiste, katerih zahtevnost je ocenjena med 1 in 2 / 5.

SANITETNA POT

Pot, ki je primerna za prav vse starostne skupine nas pelje do Partizanske bolnice Jesen še iz časov druge svetovne vojne. V hotelu Jakec lahko po predhodnem dogovoru najamete vodnika, ki vam bo pokazal tudi notranjost prostorov. Povratek je po tekaški progi vse do smučišča, po katerem nas pot pripelje do Hotela Jakec.

URŠKINA POT

V Hotelu Jakec vzemi brošuro Urške ter kartonček za zbiranje žigov na Urškini poti. Na vsaki izmed postojank poskeniraj QR kodo in Urška te bo povabila na pot mimo cerkve Sv. Treh kraljev, Velikega vrha, Urškinega križa, Črnega jezera, Osankarice in nazaj do Hotela Jakec. Vsaka postojanka vam bo ponudila delček svoje zgodbe.

KOSOVA POT

Pot se prične s spustom po gozdu v smeri vasi Kot na Pohorju. Prva znamenitost ob poti je spomenik NOB od katerega pot nadaljujemo desno skozi vas. Pri Kosovi domačiji zavijemo po markirani poti v hrib mimo Kosovih pečin z razgledom na prostrane planote Pohorskih gozdov vse do Črnega jezera, Urškinega križa nazaj do Hotela Jakec na Treh kraljih.